Bhgdf Benim 3 normal ama bebeğim çok aşağıda imkanlar sebebiyle 2 ayrı doktora görünüyorum doğumumu gerçekleştirecek olan bebek aşağıda erken doğum riskin var dedi rutin kontrollere gittiğim doktorum rahim uzunluğun normal erken beklemiyorum dedi şaştım kaldım fakat ayakta 10 dk dursam canım çok yanıyor sürekli yatıyorum