Kızlar ben en son 5 şubatta regl oldum tam anlamiyla 29 marttada lekeleme tarzında geldi doktor adet söktürücü verdi hamile kalirsanda kullanirken bebegin tutunmasını saglar dedi adet söktürücü adı duphaston. Kullandım bitti 4 5 gün olucak daha olmadı kafam çok karışık hamilemiyim regl mi olucam adet olmayincada test günündende emin değilim ovulasyon testide kullanmadım ne yapmalıyım.