Musilk-1 Mariam1 üc gün önce yaptım negatif yarın sabah test alıp yapacağım yine Almanya da heryer kapalı bugün sabırsızlanıyorum kaç gündür lekelenme var adette olmadım inşallah diyorum
Mariam1 Musilk-1 umarım vardir belki erken yaptın test bende daha 9 gün var adet 8 gün önce biti ama yapmak istiyorum varsa da çıkmaz sanırım
Musilk-1 Mariam1 yumurtlama nın 12. Günü gündüz yaptım çıkmadı senin için daha çok erken adetin yeni bitmiş yumurtlama yeni olmuş adet günün hep aynıysa o gün yap
Musilk-1 Mariam1 adetin 8 gün önce bittiyse daha 4 gün önce yumurtlama olmuş tahmini bekle varsada çıkmaz
Mariam1 Musilk-1 benim adet düzensiz 18 günde bı goryiorum ama bilmiyorum beklemek zor ama çare yok ki
Musilk-1 Mariam1 mecbur bekleyeceğiz sitres hamile kalmaya engel kendini rahat bırak gelsin bebiş düsündükce olmuyor emin ol kendini dinleme herşeyi oluruna bırak lütfen
Mariam1 Musilk-1 bu ara evet olmaz boyile yapma hata yaptım sonuçta nimet irarda şeker koyidum. 1 kere karstyirion eger erimese hamilesin bende doğru göstermişti erimedi ertesi gün yaptım test pozitif
Musilk-1 Mariam1 evet nimet ama yinede kötü birşey için kullanmadın bendede egzama var geçmiyor dün ellerimi ayaklarimi dut kurusu kaynatıp 20 dakika beklettim geciriyormuş medet umuyoruz sonuçta
Musilk-1 Mariam1 şimdi denedim hamile kalacağım dönem üzerinden 14 gül geçti şeker erimedi inşallah pozitif tır yarın test alıp bakacağım
Mariam1 Minik_04 asıl benim test sıkıntı kırmızı yanida var sanki ama daha once kuruma çizgi yapti bı marka islaken beli oldu daha çok var adetime ama baklaim adet günü bekliyorum
ppmerlina Minik_04 canım pozitif gözüküyor net şekilde. Hangi marka? Yarın sabah ilk idrarla tekrarla 🥰