Aslanmomm R_busra49 değişebiliyor oğlumda 13 ocak gün vermişti normal doğum için 11 inde doğdu 40 haftadan hesaplıyor uygulama da doktorlar da ama bebişlerin keyfi ne zaman isterse:)
Kvsralm Aslanmomm hayır ikinci doğumum bir kızım var bir de oğlum olacak insalalh kızımı 41+5 normal doğumla aldım kucağıma sıra oğlumda insallah ❤️
Aslanmomm Alizade_16 aynıyızz :) 29 una gün verdi doktorumuz normal doğum için, ikinci doğumum olacak kısmetse bir oğlum var bu da kız 💕
Alizade_16 Aslanmomm bende de 2ci bu ama bende sezaryen olucak ilkide sezaryen olmuşdu ikiside erkek bende😄❤️
Aslanmomm Sude_08 hamileliği kolay geçene hamilelik güzel benim de hamileliklerim kolay geciyor çök şükür 🙏🏻 ama yine de merak ediyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😍♥️
Aslanmomm delibirhatun297 sağlıkla gelsinler de nasıl isterlerse öyle gelsinler canım kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah ♥️
busrademirerol 40 gün ama -7 gün geri çıkacağız :) planlanarak ilerledi hayırlısıyla 26 Mayıs diyor doktorumuz suan Kızımı sabırsızlıkla bekliyorum artık çok yoruluyoruz :(
Aslanmomm busrademirerol hayırlısı olsun sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah 26 haftalık olduk biz de okadar hareketli ki, yorucu ama güzel tadını çıkarıyorum cunku bu ikinci gebeliğim baska çocuk düşünmüyorum 🥹