Sevinc44 ya basıl bişey bu husursız bacak sendromu? Ben 31+3 oldum. Bacaklarım öyle ağrıyor ki, esnetsem de kırk kere dönsemde bacağındaki ağrı geçmiyor. Sanki yutulmuş gibi esnese rahatlıcam gibi, vallahi uyuyordum kalktım şimdi bi dolandım şuan daha iyi. Çok zor dalmıştım. Gece mutlaka bi kalkıp bi saat oturuyorum ya.