Parinas Eyluleyluleylul belli olmuyor o yaa. İlk doğumum iriydi çok dikişim oldu haftalarca zorlandım. Ama ikinci doğumumda sadece 2 dikişim vardı oturmakta ilk gün bile zorlanmadım
Sun10 Eyluleyluleylul ilk doğumunuz da normal olmasa zor derdim ama ikinci çok daha hızlı ilerler ve yapabilirsiniz diye düşündüm tabi ki doktorlar bilir