Bebeğim hep önden gidiyordu babası da çok iri doğmuş 39. Haftada 4000 gr ile doğumu başlatıcaz çatın müsait dedi doktor daha öncede normal doğum yaptım ama ben minyon biriyim nasıl olacak bilmiyorum kötü hikayeler okuyorum. 4 kg sağlıkla kolaylıkla doğuran var mı aramızda ?