94yeliz merhaba, evet doktora gittiğimizde elhamdülillah ki corpus yapısının gelişimibi tamamladığı haberini aldık perinatologdan. Peritanoloji doktoru kadın doğumcumla devam edebileceğimi ventrikül genişlemesinin de takip edilmesini söyledi. Yapı geliştiğinden şükürlerle çıktım doktordan ve sonrasında şükürki stresim azaldı birkaç haftayı gönül rahatlığıyla geçirdim. Geçen hafta takibinde olduğum kadın doğumcuma 26+4de gittim o da inceledi ve sağ sol ventrikülleri 12 mm hesapladı yani yapı gelişmiş olmasına rağmen sıvı artmış. Önerilerde vs bulundu ama ben ve eşimde yapacak bir şey yok biz Allaha güveniyoruz şükürki yapı gelişti inşallah sıvı artışıda durur veya belkide siz yanlış ölçtünüz dedik fetal mr, ambiyosentez vs yaptırmayacağız dedik. Burdan çok okudum sıvı genişlemesi sonucu sağlıkla doğan çocukları.. hatta erkek bebeklerde sık görülüyormuş. Stres yapmıyorum evet arada aklıma geliyor mu geliyor ama en azından önceki duyduklarım sonrası ağladığım gibi ağlamıyorum.. Ben yavrumu Allaha emanet ettim dilimde hep dua..inşallah sağlıkla gelecek annesine.. Sorduğunuz ve iyi dilekleriniz için Allah razı olsun 💕🙏🏻