94yeliz Merhaba, ben cevabınızı yeni görüyorum, etiket kaldırıp duruyorlar anlamadım belki ondan kaçırdım. Ben de amniyosentez sıvısı verdim. Kan verdim, fetal mr çekildi. Mr’da net şekilde korpus callozum olmadığı görüldü ve kolposefali teşhisi de kondu. İlk kromozom sonuçlarına göre trizomi 13,18,21 açısından temiz. Karyotip analizi de normal. Fakat total agenezi olduğu için hala doğuma kadar riskler devam ediyor. Dediğiniz gibi çok okudum araştırdım yerli yabancı makale kaynak vs ve tamamen şans bu iş. Çok kafa patlattık ama riskler bizim için çok fazla geldi. Terminasyona karar verdik. İçim yanıyor ama sonrasını düşünerek bir karara varmak durumunda hissediyorum kendimi. Bu arada iki farklı perinatolog ile görüştüm, daha fazla gezmeyin artık gidilecek en iyilere gitmişsiniz, terminasyon çok yerinde bir karar dediler. Çarşamba günü hastaneye yatış yapacağım. Allahım sizin yavrunuzu sağlıklı kılsın. 🙏🏻