Aysun84 canım prolaktin, tsh, lh falan bakıyor tsh normal çıkmış zaten bide önemli olan prolaktin onda da sorun yoksa hormonların normaldir. Ulturasonla bakıldı mı daha önce yumurtalklarına birde ona baktır. Bu söyledikleriminin dışında Eğer 1 yılı aşkın süredir çocuk olmuyo dersen senden rahim filmi eşinden de sperm filmi ister ve bunlar olmadan tedaviye başlamaz. 2 ay olmaması normal bidahaki ayda dene tekrar randevu bulana kadar ovulasyoj testi yap takip et yumurtlamanı