Aysun84 ppmerlina hiç bir test yaptırmadım vajinismus dum aşmak için neler yaşadım bir ben bilirim bir Allah 🥲neyse aştım şükür geç olsada
ppmerlina Aysun84 yani gebe kalma sürecinde daha sık devlete gideceğin için bence özele gitme boşuna. Yine kan alacaklar dediğim gibi 🥹
Aysun84 Aysun84 orda dondurma yiyip gitmiştim şeker anlık yüksek çıkmış demişti doktor benim b12 ve demir eksikliğim var yıllardır
ppmerlina Aysun84 bizim burdakiler asla randevusuz almıyor 🫠 acilden sevk ettiler desen bu sefer de acil belgesi gibi bir şey istiyolar. Sık sık kontrol et belki biri iptal eder. Hiç mi başka doktorlar yokk
Aysun84 ppmerlina takip edeyim olmadı özele giderim mecbur peki ne demeliyim bu değerlerime baktırmak istiyorum mu ? Size de çok şey sordum kusura bakmayın 🥹💕💕
aryasal3429 Aysun84 canım sadece adetinin 4.günü git 2 senedir deniyorum olmuyor de muane ediyor 4.günü senden test alıyor sonra 21.gün gel dio ozamnda test alıyor bende o süreçten geçtim cnmm
ppmerlina Aysun84 yok estağfurullah kan değerlerime baktırmak istiyorum birkaç önemli değer varmış onlara bakabilir miyiz dersin söylersin 🥰
mervebusra Aysun84 yaklaşık 5 yıl önce sağlık ocağında yaptırdım ben bu testleri sağlık ocağından da bilgi alabilirsiniz