Yogurtlupilav Happyka geçmiş olsun çok, Allah önce size acil şifalar versin, sonra da bir avazda doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻 Zehramisir 35+2 ile maratonda yol alıyorum. 37 de ev boyatmayı planlamak haricinde bi falsom yok 😄
cakethesel Zehramisir 36+1🥰 Hazırlıklar tamam.Hediyeliklerim kargoda onlarda gelince hastane çantamı kapatacağım inşallah.Doktorum 39-40. Haftada tahmini doğum olur dedi merakla heyecanla bekliyorum🥹
yuzirneym aysenurr96 benim de öyle bebek çok iri görünüyor sanki. Nasıl doğurucam, sat’a göre doğurursak 5 kg olcak heralde. Şehir hastanesine gidiyorum ben, siz?
aysenurr96 yuzirneym ben devlet Hastanesi’ne gidiyorum ama bana hiçbir şey söylemiyor ne kilosu ne boyu hicbisey bilmiyorum en son sadece haftasını sordum onu bile ben sormasam söylemeyecekti doktorumu sevmiyorum ama oraya gitmeye mecburum o yüzden bişey diyemiyorum. Nstye baglandigimda ebelerle konuştum Allahtan onlar iyiler de içimde bir korku yok
Gamzeeee14 tosuncuk25 Muayenede sorun çıkmadı bir hafta önden gidiyordu hep artık haftasını yakalamış suyu falan yeterli nst de sancı çıkmadı iki hafta sonra gel dedi çatıma bakılacak ona göre bir değerlendirme yapacak doğum için tabi o iki hafta içinde bebişim gelmeye karar vermezse 😅
tlnbsky94 aysenurr96 hastanede yatılı kaldık ciğer geliştirici iğne yaptılar, erken doğum önleyici hap verdiler 1cm açıklık var dediler açıklız az bebiş tam kemikte normal doğum olucak ama tutabildikleri kadar tutucaklar 😍
aysenurr96 tlnbsky94 ayy senin bebiş beklemek istemiyor 🥰 canım hakkında hayırlısı olsun hayırlı zamanda hayırlı şekilde kucağına al inşallah sağlıklı olsun da erken yada geç olmasını kafanı takma inşallah 💞
55Ozge55 OzgeSelcuk benimde öksürüğüm var baya kriz sizin gibi oluyor 38 haftalığım bide benimde zorluyor öksürük bugün muayene oldum ama hiç açılmam yokmuş böyle olan varmı sonra nasıl ilerliyor