aysenurr96 hastaneye geldim ben bugün daha demin işim bitti bebek çok aşağı inmiş dedi gecede birkaç ağrı baskı oldu ağrım gelince git doğurmaya dedi doktor nst bakalım dedi sancıyı görmüyor cihazları bozuk Allahın cezaları nasıl anlıcam gerçek ağrı olduğunu ki arada giriyo minik minik kramplar 🤦🏼♀️🥺 34+4üm bu hafta burda 37+4 çıktım galiba uyumlu olduğu haftaya göre geliyorlar