Alyadnz33 Zehramisir bugün gittim hastaneye 35 haftalık dediler haftaya gel dedi sezeryan günü verecem dedi tahmini 15 Mayıs dedi bakacak duruma gore
xEndless Turuncukadin Benım nst de çıkmadı sancım bu arada o yuzden eve gönderdi doktor aksi bir durum olursa kanama su gelmesi veya şiddetli ağrı o zaman gelirsin dedi
Aysenur_0046 Zehramisir 35 +3 çantasını hazırladım koydum ben sezerhan 39 da alırım dedi doktorum hayırlısı olsun inşallah
xEndless Turuncukadin karnım sertleşiyordu daha sonra gecıyordu yarım saatte bir agrım oluyordu nstnin basında sancı cıktı daha sonra hıc sancı görülmedi benım de kasılmalarım vs geçti ne yaşadım bende bilmiyorum 😂
Glr60 34+3 benim de. Tüm hazırlıkları tamamladık doğum çantası da hazır, sezeryan istediğim için doktor 9-12 Mayıs arası alırız dedi. Sağlıkla gelsin tüm bebişler
Glr60 Happyka bebeğin kilosunun önden gittiğini söyledi son adet tarihiyle ultrasonda görünen haftanın ortasını alırız demişti o yüzden o aralığı söyledi inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırız bebeklerimizi ☺️
Yogurtlupilav Ay kızlaaaar iyi ki yaza kalmamış bizim doğumlar vallahi, 1 haftadır fln istanbulda sıcak benim eller ayaklar 🔥 🔥 Yanıyorum öyle böyle değil, Allah temmuz -ağustos annelerine sabır versin 🙏🏻
1Anneadayiiii Yogurtlupilav dün gece aynı şeyi bende eşime söyledim gerçekten sanki temmuzun sıcağı gibi içim ellerim ayaklarım yanıyor gerçekten iyice yaz gelmeden doğum olacağı için çok seviniyorum 😂
Hk29 Nesrnn acı eşiğim çok çok yüksek. Bir rahatsızlık hissediyorum meğerse sancıymış bu demekki 😬dayanamadığım acı ise sağ kalçaya vuran bir ağrım var beni bitiriyor diyebilirim
Ebru_ebru Ebrubayar Benim normal 9 Mayıs olarak gözüküyordu bebek makat geliş olduğu için bende 1-2 Mayıs düşünüyorum ama bakalım tam kaç haftalık oluyorsunuz 8 Mayıs da