Esilaaya OzgeSelcuk aynı durumdayız ama bana ilaç verildi ben kullanmaya korkuyorum 1 gün içip bıraktım. Ateş öksürük kas ağrısı halsizlik derken influenza olduğumu öğrendim. Bian önce iyileşmek istiyorum
Sedakrt Zehramisir 37 olacağım yarın 🥰 hazırlıkları tamamladım izne çıkar çıkmaz iyikide öyle yapmışım son 2-3 haftadır aşırı baskı halsizlik ve kramp ağrılarım var. 2 gün öncede evi temizledi annem ve arkadaşlarım komple. Herşey hazır kızımı bekliyorum 👼
Berna_55 34+2 Mayıs sonu dedi doktor. Halsizlik var hiçbir şey yapasım gelmiyor 😊 temizlik işim var.😥 Kıyafetler hazır sayılır çantaya yerleşecek. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Kolaylıkla sağlıkla alalım kucağımıza.
Ebru_ebru eceeelmn Sağlıkla kucağınıza alın benim makat gelişti de acaba döndüğünde normalle ne gibi fark var kontrolüme var o yüzden soruyorum
eceeelmn Ebru_ebru amin hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 🤍 ya ayaklar yukarıda olduğundan kaburgaya baskı çok oluyor bi de hıçkırıklar çok aşağıda oluyor benim.ama umarım sizinkide dönmüştür🙏🏼
Bezelyelerimm Zehramisir bugun 37 olduk bakalım perşembe sancım basladı 1 gun hastanede yattım evdeyım dün çantayı hazırladım 😁
Hazucak Zehramisir 35+5 olduk geçen hafta temizlik ve hastaneye götürülecekler vs onları ayarladık bitti çok şükür ben de beklemeye geçeceğim tabi yine evin işi bitmiyor 😅
Zehramisir OzgeSelcuk çok gemiş olsun ilaç bana verdiler kullanmakta çok kararsızdım ama kullandım geçti çok şükür çok kötü olursanız yine gidin ilaç verirler belki böylede zor
xEndless Turuncukadin 34+3 de gittim sancım vardı su vs gelmedi ama muayeneden sonra lekelenme yaşadım 1 gun yalan yok 2 gun diken üstünde gezdim korktum erken doğum yaparım diye ama çok şükür agrı kasılma vs geçti