Zehramisir ikinci sezeryanım olacak. Başıma gelecekleri bildiğimden çok korkuyorum bu defa 🤭☺️ yalnızım bide onun etkisi çok.tabikide Allah hepimize sağlıkla atlatmayı nasip etsin. Ama elimde değil böyle 3-5 anne olsa yanımda sımsıkı sarılıp ağlarım heralde 🥲