Aylaa123 herseye kilif uydurmayin bence, dogru olan yasaklanmasi zaten. Psikolojikmen dogumu kaldiramicak biri doktor raporuyla muhakkak sezeryana alinir. Almanyada dogdum büyüdüm, dogumda secim hakki oldum olasi yasak, ya cogul gebelikden dolayi mecbursa, ya bebek dönmüyorsa yada acil durumda son dakika sezeryana alirlar! Burasi Türkiyedekilere göre gelismis avrupa ülkesi ama durum bu! Saglikli olan zaten normal dogum, cogu keyfi sezeryan yapiyor bebek icin asla saglikli degil bunu bile bile, yasaklanmasi cok dogru bir karar.