Noirr Yenihayatyeniumut51 ben bu markayla hamile olduğumu öğrendim her testin doğruluk payı aynı değil tabi reglinizin kaç gün geciktiği de önemli
Laydyg Yenihayatyeniumut51 bence direk git kan ver yada bekle regl gününü zaten 2 günün kalmış reglin 1. Günü adet olmazsan kan verirsin
Yenihayatyeniumut51 etkafa Az önce yine yaptım aynı marka bu sefer de çok çok ince çizgi çıktı testlerden biri hatalı ama hangisi ya bakar mısın bugünkü teste kafayı yiycem
etkafa Yenihayatyeniumut51 aynen canım sen en iyisi kan ver piyasa artık yalancı pozitif çıkaran. Testlerle doldu
Yenihayatyeniumut51 etkafa Aynen canım ya nasıl kötülük bu resmen kul hakkına giriyorlar o kadar sevinen kadınlar var bu çizgileri görünce
etkafa Yenihayatyeniumut51 aynen öyle gerçekten sen iyisi kan ve netleştir alırsan Awox al o yanıltmıyor
Yenihayatyeniumut51 etkafa İşte yakınımdaki eczanelerden de istediğim markayı bulamıyorum ki ne varsa onu alıyorum