100924 Gokturkmom_ bende aralık annesiyim oğlum 4 aylık oldu bile 🥰 çok şükür bir sıkıntımız yok dördüncü ay atağıyla baş etmeye çalışıyoruz yoğun geçiyor 🤗
Gokturkmom_ 100924 sizin aralık kaçtaydı 😍😂🌼 takibe almıştım sizi ama aklıma gelmedi şuan aynı gün diye hatırladım ama bilemedim
Gokturkmom_ Nsibe 9aralık oğluşum da 😂😂ay ben oğlumu kanguru ile taşısam kendimi düşünemedim ben vantuzlu oturaklardan aldım hem banyoda vs kullanılanlar var ya ona oturtuyorum Max 15-20 dakika oyalanabiliyor 😂
Gokturkmom_ egenin_annesi_ Aminn🥰 bende aynı şekilde ilk zamanlardan başladım şuan çok faydasını görüyorum 9aralık doğumlu benim bebişte 😂🙈 şimdi destekli taburesinde oturuyor kısa süreli de olsa 😂kamyon şoförleri gibi yanlayarak oturuyor bi elini de tek taraftan atıyor çok komik geliyor gözüme
egenin_annesi_ Gokturkmom_ yaaa bende destekli bir şekilde oturtuyorum ama henüz sandalyesine hiç oturtmadım 1 ay sonra da yürütece başlarız
100924 Gokturkmom_ evet günleri aynıydı ama ben normal doğum yaptığım için biraz geç oldu 23 Aralık 🥰
Gokturkmom_ egenin_annesi_ 1ay sonra yürüteçle giderler yüksek ihtimalle😂 o kadar hareketli ki bezen kendimi çok yorgun hissediyorum🥲