Gokturkmom_ oooopsss bende 5 aralıkta doğurdum bebişimi 😂😂 aynı şekil bende daha Kırkı çıkmadan tummy time yaptırıyordum 5 dakika bile olsa şu an kendisi yapıyor beyefendi kendi dönüyor ve çok seviyor öyle durmayı ve kafasını da çok güzel tutuyor maşallah sağlıkla sıhhatle büyütelim bebişlerimizi❤️