Rafaelli FtmaGlr benim dogumum 22yılında ocak 3du 24aralıkda dogdu suyum azaldıgı ıcın sunı sancı verdıler , şu an son 8 gun daha tık yok🤣
Rabiul FtmaGlr bende sizi merak ediyordum doğum yaptınız mı diye 🌸 36 nın sonunda dönmüştü kızım , vajinal yara çıkınca 38+4 de sezaryen oldum