FtmaGlr bende öyleydim 32 den sonra aşırı zordu çatı ağrısı bacak ağrısı hemen doğsun istiyordum doğdu sonra hamileliği aşırı özlediğimi farkettim 😂 hemen ikinciyi yapmak istedim hatta ilk ultrasonda boş görünce ağlamıştım bebeğim içerde değil diye 😂çok güzeldi hamilelik 🥲