zynpknt
Bi forum da okumustum kadının 32. Haftada hastanede kaydı vardı doktor o tarihe rapor yazmis gecmise yönelik acaba doktor inisiyatifinde bi durum mu ki.bi an umutlandım ama her doktorunda yapacagini dusunmuyorum bunu.hem izin günüm hem rapor parası yandı gibi