Cgzz evet gerıye dönük olmuyor zaten sgk ya gırıs yapıyor mantık olarak hatta benım raporu yazan şey demıstı mesela 32+4 de aldım 37+ 4 e kadar çalışırsın son gün demıstı o yüzden günü gecırmıyorlar, ama ben alırken çok araştırdım çok yanlış bılgı var burda en ıyısı 170 den sormak çalışma bakanın da herkes bakan burda