Buse4161 miracsmom_ belli olmaz aşkım yarın bir daha yap bazen testler daha silik çıkabiliyor regl gününde ya da reglden 1 gün sonraydı sanırım benim baya koyulaşmıştı
miracsmom_ Buse4161 şimdi kan vermeye geldim bakalım sağlık ocağına inşallah testsel sıkıntı vardır dünküne göre biraz silik olması korkuttu🥺🥺
Buse4161 miracsmom_ benim de 2. Gün öyle çıkmıştı aynı gün bi test daha yapmıştım testle alakalıymış senin de öyledir muhtemelen ağrın yoksa kanama yoksa kimyasal değildir zaten
yesildeniz_ miracsmom_ awox böyle silik çıkıp değeri 200 olanda var 30 çıkanda var. 200-300 çıkıp koyu çizgi çıkan göremez olduk
miracsmom_ etkafa inşallah gün gelmedi diye kimse kan almıyor hastanenin aile hekimi anca aldı sonuç 14.30 da çıkar dediler beklemedeyim🥺🥺
miracsmom_ Buse4161 ilk gebeliğin verdiği stres galiba üstümdeki birde hiç teste bu kadar kırmızı da görmemiştim 🥺🥺
Buse4161 miracsmom_ testlere göre değişiyor sonuçta aynı oranda çiş yapmıyoruz üstüne dediğim gibi ağrı kanama olmadığı sürece sorun yok
oglussannesiiii miracsmom_ hemen çıktıysa sıkıntı yok bende bu gebelik testiyle hamile olduğumu öğrenmiştim aynı sizin gibiydi çizgi
miracsmom_ oglussannesiiii ya şu an bende çizgiden umutluyum ama dünkine göre biraz daha saluk çıkması kafamı kurcaladı