miracsmom_ Laydyg ya gittimdi cuma günü doktor istemedi vermemi değer varsa düşük çıkar diye dönemini bekleyelim dedi
miracsmom_ Burcu__0506 galiba öyle yapcam çok kararsızım salı ya da çarşamba da olabilir bat 24 çünkü
Sendenbanakalan Cimcime30 cıkarıyor bnce🌸bnmde günüm gecikti böyle silik gördüm şuan beklemdyim baklm pozitif görcekmiyim