Lafmacun__ Mehlika_ Mehlika_ ayy çok yokturr inşallah birileriyle paylaşarak yaşamak bu duyguları daha güzel
Baliimsid Lafmacun__ canım ben de çok erken yumurtladım hemen ertesi gün olmasa bile 11-12. Gün yumurtladım normalde 14ü buluyordu normal aslında
Lafmacun__ Baliimsid çok erken olunca normal gibi gelmemişti bana da ama yaşayanları görünce içim ferahladı bugünde yapacağım inşallah
Lafmacun__ Cimcime30 yesildeniz_ Baliimsid Kbra_gkcay Kızlarrrr tekrar bakar mısın bugün ki ovülasyonaaa
Lafmacun__ yesildeniz_ dündü o ama bugün yapmadım daha akşam yapacağım aynı saatte yapmaya çalışıyorum