Lafmacun__ Reglim dün bitti. Dün ve bugün ovulasyon yaptım pik veya pike yakın tam anlamıyorum ama şu şekilde görsel ekliyorum sizcee yumurtam hemen olgunlaşmış olabilir mi yaşayan var mı lütfen bilgi verir misiniz
Baliimsid Lafmacun__ canım ben de çok erken yumurtladım hemen ertesi gün olmasa bile 11-12. Gün yumurtladım normalde 14ü buluyordu normal aslında
GEBES3 Lafmacun__ sanmıyorum yumurtalama olabilir diyorlar kişiden kişiye değişiyormuş devam edin bakalım nasıl olacak
Lafmacun__ GEBES3 ayy dün bitti reglii ilk defa ovulasyon yapıyorum o yüzdenn sordum teşekkğr ederimm
Cimcime30 Lafmacun__ cnm ablam temızlendı ertesi gün hamıle kaldı belkı de ovulasyon pık tı yumurtlamaydı degerldnır
Mehlika_ Lafmacun__ demek ki bu ay yumurtlaman erken olmuş canım bence değerlendir. Bende bu ay ilk kes ovulasyon takip edeceğim bakalım
Lafmacun__ Mehlika_ ayy mutlaka değerlendireceğimmm beraberr yapalımm testlerinden haber ver sendeee inşallah bu ay olurrr
Lafmacun__ Cimcime30 ayyy hiç duymamıştımmm gerçektenn çok enteresan gelmişti inancımı getirdin teşekkür ederim mutlaka değerlendireceğim