Irem5858 bende 18 hafta da catladım ama görememişim resimden baktım. Direk 18 de ilk çatlağım oldu. Kırmızı, hemen dedimm yağ alayım. Lierac duydum ama o olan çatlağı geçirmiyormuş. Yenilerini engelliyormuş. Bende bio oil aldım. Gelene kadar biraz daha catladım 4-4 sağ solda oldu. Gelir gelmez başladım. Rengini söndürdü baya her gün düzenli kullanıyorum. Azalttı bile gözle görülür fark var. Ben çok memnunum diğer çatlaklarımda da kullandım onlarda bile etki etti.