Yesim34m amin inşallah teşekkür ederim siz de inşallah istediğiniz sonucu görürsünüz 🥰 eğer negatif çıkarsa biraz daha bekleyin hemen negatif düşünmeyin benim planli gebelik oldugu için çatlama günümü biliyordum ancak bazen geç yumurtlama veya geç döllenme olabiliyor o yüzden en sagliklisi aslında adet tarihi geçince oluyor ama insan merak da ediyor işte 😇