Kızlar genel olarak bir şey söylemek istiyorum kiminin adetten 6 gün önce testte çıkar kiminin adeti gecikse bile testte çıkmaz ama gebedir , bu tamamen dollenme ile alakalı kimi geç kimi erken dollenme oluyor , ben adetime 2 gün kala öğrendim , ablam adeti gecikti üç gün sonra bile testte çıkmadı ama gebeydi , o yüzden ne erken ümitlenin ne testte çıkmadı diye üzülün , en en en sağlıklısı bence adet gününü beklemek , test yapmak pozitifi görünce de kan vermek 🤌🏻