Purple Canım şimdi çoğu marka iyi. Hepsinin özelliği farklı. Kuzenimin biri yoyko aldı, 460 derece dönsün diye ama çok ağır bir araba. Tek başına çok zorlanıyor. İki basamaklı, bir yerden bile tek inemiyoe. Biri elele aldı, ayak kısmı uzuyormuş sanırım. Ben beneto tercih ettim, çok hafif, sürümü de kolay geldi. Maddiyatta en önemlisi tabi. Sen git bak canım, dene gör zevkine bütçene göre. Şans meselesi birazda.