Sumiire deniz_45 ay canınız çekmeyecekse ekşi ve ferah olan her şey özellikle küfür kütür erik😍😍😍 limonu tuza banıp yiyorum resmen😁 salatalık
Sumiire deniz_45 ay eriyorummm🤤🤤🤤 inanın bir bidon turşuyu yemişim dir şimdi gözümü ağaçtaki minik eriklere diktim büyüsünler diye gözünün içine bakıyorum
Sumiire Ecem_P evet daha minik minik ben de bekliyorum ama dayanamayıp arada bi iki tane yiyorum geçen eşim almış 6 tanesine 90 tl vermiş
Esmaa3496 Sumiire cinsiyetiniz ne acaba bende erik ve salatalık çok seviyorum suanda pazarda kilosu 150tl olmuşş isterseniz bir bakın pahalı diye alamıyorduk ansjaja şükür ucuzladı 🥰
Ecem_P Sumiire aynen böyle benimkiler de bugün yiyim ya dedim ama çekirdeği bile sertleşmemiş kesmedi beni maalesef 🥲 Migros’ta 9 tanesi 50 tl ye almıştım onlar güzeldi yine
Devran 150 tl aldım erik 250 gramdı ama büyük değildi her pazara gidince almaya çalışıyorum 2 seferdir aldım ilk başta limon eriyodum tuzlayıp yiyodum gecti şimdi ama ekşiye dayanamıyorum
Busssra94 Normalde tatlıya bayılırım hiç yiyemiyorum. Makarna, domates, salatalık, yoğurt, çorba sürekli böyleyim et falan düşününce midem bulanıyor.
minnakhanimmm deniz_45 şöyle olsada yesem dediğim bisey yok ya ilk zamanlar limondu şimdide karpuz erik flan çıktığı için onları yiyorum ama.olsada olur olmasada