Kubradmurat civcivanne58 kız inşallah oğlun olur ben sadece tahmin yapıyorum herkes tahmin üzerine bakıyor sen dediğime bakip canını sıkma lütfen benimde 2 tane oğlum var tekrar hamileyim daha doktora gitmedim Perşembe kese görmeye gideceğim sen sivaslimisin
civcivanne58 Kubradmurat İnşallah canım bi tane de oğlum olsun isterim tabiki öncelik sağlıklı olması 🌸evet sivaslıyımmmm seninde hayırlı olsun bebişin inşalalh 🙏🏻
Kubradmurat civcivanne58 inşallah gönlümüzden geçen olur sağlıklı olsunlarda ikinci oğlumda da çok umitlenmistim kız olur belki diye nasip olmadı sivasin neresinden
KumpirsMom Gmoli o arada 27. Haftada olmasına rağmen cinsiyeti netleşmeyen ben 🤣🤣 şaka bi yana benim doktorun cihazı kötü bizde çok takılmadık ama bu ay alışveriş için başka doktora gidip öğrenmeye karar verdik 🤣
Happyka Gmoli o zaman doktor biraz tecrübesiz, benim doktorum beni biraz yan yatırdı hafif karnima dokundu ve bebek açtı bacak arası gördük sonra cinsiyetini