Valla benim bebiş de göstermiyor 17. Haftadayız her gittiğimde ya arkası dönük yada hiç açmıyor kız diyelim dediler göremedikleri için detaylıda netleşir diyorlar bende merakla bekliyorum sağlıklı olsunlar da cinsiyet önemli değil ama insan merak ediyor 😂