Emineanltrk sen bakıcan, büyütücen, çekecen, başka kimse değil. Niye buraya sorup daha da aklını karıştırmaya müsade ediyorsun?! Elalemle yaşarsan daha çok mutsuz olursun. Biliyorum çaresizsin ama ailene bile danışma bana sorarsan, sadece eşinle konuş. Eksilerini artılarını yazın bir kenara ve daha da geç olmadan bir karara varın. Canım sen yaşıyacaksın, eşin yaşıyacak anlıyor musun? Buradaki anne adayları dönüp hayatına bakacak. Umarım kendin için en doğru kararı verirsin.