Emineanltrk aynı şey ablamda oldu ama şuan o bebeği de 7 aylık ilk bebeği çok sıkıntılıydı reflü ile doğdu meme biberon tutmadı her yediğini kusuyordu ablam ikinciyi duyunca aldırmaya karar verdi ve o hafta oğlu iki defa düştü ve kanlar içinde kaldı dedi yok yapamıcam ya ona kıyarsam buna bişey olursa diye şimdi ikisine de bakıyor çok zor ama allah yardım ediyor . Ya bebeği sonra kaybedersem diyorsun ya o zaman ben istedim ama olmadı nasip değilmiş dersin . Ama emin ol hep içinde kalır onu aldırırsan bence nasibi var ki sprail ile kaldın yine de karar senin