Altin23 erkek annesi olmakta kız annesi olmak kadar güzel çevrede anlatıldığı gibi yok erkek zor evde beslenmez gibi terbiyesizce bir algı var halbuki hepsi evlat
Benim de bir oğlum var 6 yasinda ilk gebeligim de hiç dusunmemistim bir oğlum olsun yada kızım olsun diye. İyi ki olmuş bana çok yardımcı çok merhametli bir erkek evladı. Anneye aşık oluyorlar gerçekten. Geçen akşam ninni soyledim uyurken ve bana dedi nedense senin sesin benim içimi ısıtıyor anne🥲🥰 şimdi 2.gebeligim bende çok kız istedim bunu birdaha bebek düşünmediğim için. 15 haftada kız dediler detaylida erkek olduğunu öğrendik Allah affetsin 3 gün şoktan çıkamadım ağladım ama alıştım smdi bizim için hayırlısı buymus. Sizde zamanla alışırsınız. İnsanız elbet isteklerimiz oluyor hissettikleriniz kötü şeyler değil ama geçecek sizde evlat kokusunu içinize cekiceksiniz😍 hayırlı sağlıklı olsun insallah