Kızlar dün özele doktora gittim iyice inceledi ve cinsiyeti söyledi: erkek. Açıkçası kız olmasını ailecek o kadar çok istiyorduk ki erkek olduğunu öğrenince içim buruldu. Erkek olmasına üzülmedim ama kız olmadığı için üzüldüm. Bu duyguyu nasıl anlatsam bilemiyorum. Kendimi hep kızım olacakmış gibi hissedip hazırlamıştım. Erkek bebeğim olacağını bilmek çok garip hissettirdi. Pişmanım açıkçası üzüldüğümü bebeğim hissedip üzülür mü diye 🥺 erkek bebek anneleri sizce erkek bebek annesi olmak nasıl bir his? 🥹💙