Merhabalar ,
İlk beta ya farklı bi yerde baktırdım , sat 7 Marttı . 2800 çıktı . 2 kanı 17.04.2025te başka hastane de verdim 2300 çıktı . 19.04.2025 yani bugün kan verdim 3834 çıktı . Doktor artış az dedi , beklicez kürtaj gerekebilir sağlıklı bir gebelik gibi durmuyo dedi ama , böyle olup bebeğini kucağına alan var mı ?