sadbut Hanımefendi çalışmıyormış zaten, anladığım kadarıyla bu rapor ücreyi için sigortasını yatırıyorlar çalışıyor gösteriyor kendini. 32. Haftasında da çıkmış gibi gösterecek parayı alabilir miyim diye soruyor. Teorik olarak sigortanızın yatmaya devam etmesi gerekli çünkü izinli olacaksınız. Devlet izinli olduğunuz günlerin maaşını size ödeyecek. Bu arada işvereniniz maaş ödemeye devam edeceğini belirtirse para size değil işverene yatıyor bilginiz olsun.