Pnrshn Kızlar 38+6 oldum gerçekten yorulduğumu hissediyorum. Heyecanlıyım, tedirginim nasıl olucak vs aklımda hep düşünceler. Son zamanlarda mide yanmam var uyuyamıyorum bide baş ağrısı çıktı. Sizde ne var ne yok 🥹
Baharcakirogullari Pnrshn aynı durumdayım 38+5 oldum şu an nişan geldi ve suyun gelmesi bekleniyor 4-5 saat önce hastanedeydik sancılar çıkmaya başladı bu gece mi gelir yarına mı kalır belirsizlik beni mahvediyor şu an
newmommmyy2 Pnrshn 38+1deyim inşallah bu hafta doğururum hatta bu gece olsa daha güzel olur😅 biran önce sağlıkla doğurup bitirmek istiyorum bu süreci artık çok yoruldum hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hanımlar bir avazda kurtulalım 🤲🏼🤲🏼🤲🏼❤️❤️❤️
Cansu_Demirtas Pnrshn bende 38 oldum tam bende dogum bekliyorum doktorum salı gel dedi 3 cm açıklık var ve iki gündür regl gibi karın agrısı çekiyorum ve geceleri çocuk hiç durmadan sagdan sola karnımı kazıyor belki dogururum bu hafta inşallah salı suyum gelir 😂😂 herkesin allah yardımcısı olsun inşallah 🙏🏾🤰🏾
Rafaelli Pnrshn benımde 38+4 mide bulantım artdi, mıde yanması aynı şekılde devam, bel agrısı kramplar işte oyle dogursakda rahatlasak artık
Pnrshn Baharcakirogullari ayy sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰🥰 evet belirsizlik kötü ha geldi gelecek diye insan bir sey yapamıyor🥹 darısı başıma insallah 😅
ertonunannesi23 Baharcakirogullari ay sizi Instagramdan takip ediyordum bebişiniz olmuş sağlıkla büyüsün 🤍
Pnrshn newmommmyy2 ay amin aminn. Alt taraflarım öyle ağrıyor ki uyuyamıyorum zaten. Ben de diyorum keske bu gece dogursam diye ne güzel duşumu da aldım her sey de hazır 😅
Nunaa newmommmyy2 bende 38+1 üçüncü bebeğim erken gelir dediler ama hiç gelme belirtisi yok uykusuzluktan mahvoldum artık doğsun istiyorum
newmommmyy2 Pnrshn bende hazır bekliyorum ya yürüyüşümüde yaptım pilates topundada zıpladım şimdi yattım bakalım bir mucize bekliyorum inşallah hayırlısıyla 😅
Pnrshn newmommmyy2 aynen ben de yer falan da sildim çömeldim iyice. Hurma yedim ahududu yaprağı çayı içtim sıcak suya oturdum tüm tuşlara basıyorum 😅😅
dygcansu Bende 38+5 oldum 🩷Bir kaç gün içinde doğurmam lazım bebişim biraz iri daha fazla durursa mecbur sezeryan olucam 😅 Herşeyi denedim ananas, hurma, pilates topu, yürüyüş , yer silme ama hiç bir belirti yok. Daha kanala bile girmemiş benim ki 😂
Pnrshn dygcansu Maşallah 🥰. Burdan bebislerimize sesleniyorum hepiniz ortak kararla bu gece gelin 😂 Benim kasılmalarım oluyor bebek toplanıyor bazen ittiriyor kendini uyurken de ağrılarım oluyor ama kanalda mi nerde bilmiyorum. Eger kendi doğmazsa 24 nisanda suni sancı verecekler o yuzden kendi gelsin istiyorum 😅
Meryyyyyyyyy Bizde 40 oluyoruz iki güne Gelesi yok oğluşumun 🥹 gelsende kavuşsak annemmm Son haftalar sahiden çok yıpratıyormuş insanı Herşey hazır bekliyorum bende
Ebruaselliya Anneyim5941 39+4 hic birsey yok sadece alt kasıklar biraz ağriyor pazartesi günü yatış yapılacak 🥴🫡
Nurminel 39+1 benim de insan son haftalar çok zorlanıyor gerçekten ben de her şeyi yapıyorum çok da hareketliydim gebelik boyunca bakalım ne zaman gelmek istiycek kızımız💓 Eskiler zamanını bilmeden gidermiş sancılanınca doğuma biz böyle gün gün hesap edince daha mı stres oluyoruz diyorum bazen
Anneyim5941 Nurminel aynen onunda etkisi var hemde kolay süreç yaşamıyoruz sahsen o mucizelere kavuşmak için gün saymamiz çok güzel rabbim en kısa sürede kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarimizi sağlıkla 💐isallah hayirlisi bakalim 😇
Anneyim5941 Ebruaselliya benimde kasılmalar regl ağrısı gibi ağrılar var ama tık yok bugünde sertleşme oldu surekli ve tuvalete gitmekten uykusuz geziniom evin içinde 🤣 canı sagolsun doğsun die beklioz bakalim doktor 10 gün sonra kontrol gel dedi ama pazartes gidicem büyük ihtimal randevu bulamadim ses seda yok hala 🤣 numarayla giriş yaparım en fazla isallah sağlikla gününde kucagimiza alırız rabbim dogumumuz için kolaylik versin isallah 🥰