Sallycarrera Benim adetim gecikmeden test yaptım pozitif gorunce doktora gittim kan vermeye , uygulamaya göre 4+2 haftalıktım, hcg 2500 çıktı , doktor ultrason ile bakmak istedi bu deger varsa kese vardır dedi ve baktık kese göründü, iki hafta gel dedi canım . Bakalım kalp atislarini da duyarsak rahat edeceğiz .