gokcekocyigiit Kubrr_ 3.gebeliğim normalde nasılsa öyle besleniyorum, genel olarak zaten dengeli beslenen birisi olduğum için, hamileliklerde çok kilo almıyorum, maksimum 10 kilo aldım 🤭