Zynp1606 Meltem2304 hiç üzülmeyin bende ilk doğumumda 23 kilo aldım ilk 1 hafta 8i gitti 1 ayda 13 kilo falan gitmişti
gokcekocyigiit Kubrr_ 3.gebeliğim normalde nasılsa öyle besleniyorum, genel olarak zaten dengeli beslenen birisi olduğum için, hamileliklerde çok kilo almıyorum, maksimum 10 kilo aldım 🤭
2boysmother Zynp1606 ilk gebeliğimde 16 kilo almıştım. İkincide 54 ile hamile olduğumu öğrendim. 13 haftalığız 4 kilo aldım ☺️
limonlucheesecakee Zynp1606 ilk hamileleigimde yaklaşık 15.20kg almıştım . Çok kolay bı gebelik geçirmiştim o yüzden galiba
Ahsenmira Hafta üç kilo vermiştim şimdi o verdiğim üç kiloyu geri aldım sağlıklı olsunlar hepsi halledilir 🤗🤰🏼🥰