ppmerlina mrvt94 maalesef ki deneyimle 😊 bir umut gidip kan vereceksin ve negatif olacak. Forum artimede sövenlerle kaynıyor. Zamanında beni de kandırmıştı. O yüzden en garantisi 1-2 gün sonra başka marka testle tekrarla 😇
Filizklc004 susaMom_ susaMom_ silik değil canım ben burdayım diyor 😍 yinede bi hastaneye git kan tahlili yaptır
susaMom_ Filizklc004 2. Gebeliğimde işte hepsi birbirinden farklı oluyor 😅 pazartesi vereceğim canım bugün öğrendim araya haftasonu girdi
susaMom_ EsilaMiracAyazEren_Moms inşallah canım bir sıkıntı çıkmazsa ister istemez olumsuz tarafları da düşünüyorum haftasonu nasıl geçicek bilmiyorum 🤷♀️
susaMom_ EsilaMiracAyazEren_Moms bakalım balım ilk gebeliğimde ki gibi kasık ağrısı var solda çok şiddetli değil ama bir çalışma olduğu belli 🥹