Bebegim3444 ilk bebeğimi kaybettm bilemedim sonra genetik testi yaptırdım taşıyıcı çıktım. Şuwn hamileyim bende de iki gen heterozigot çıktı ve kan pıhtılaşmada varmış doğuma kadar kan sulandırıcı ve ecopirin kullanıyorum şuanda ve yüksek riskli gebeyim düşük riskim var kanama alanım 4cm ve kanamam devam ediyor 6. Haftadan başladı şuan 11 haftadayım ve bu süreç devamda edebilir bilmiyorum o yüzden progestan fitil kullanıyorum sabah akşam ve üç güne bir de promester iğne vuruluyorum. Bunları bana özeldeki doktor söyledi yoksa devlet hiç ilgilenmedi hatta kanamam oldugu halde bişey yok dediler gidebilirsen başka doktora ve özele bi git bence ve asla aksatma çünkü kan pıhtılaşma sorunu olanlar kesinlikle kan sulandırıcı kullanması gerekiyor çok zor süreçler sürekli yatıyorum dinlenmek çok önemli ve bol su içmek bol bol dinlen çünkü dinlendikçe kese büyüdükçede kanama alanı kapanabiliyormuş inşallah hepimiz sağlıcakla kucagımıza alırız bebişlerimizi🤲