Rumeysahllc bende çok istiyordum 16-17-19 bekledim yok bir şey.. ne zaman 20 oldum. Hissetmeye başladım. Günde 6-7 kez. İlk 20-21 de karnımda sanki balon patlaması gibi bir his vardı. Sankı patlayan şeker varya öyle. Ama daha bi güçlüsü balon patlaması gibi. 21+5 gibi net tekme hissettim sanki biri içten bana dokunuyor gibi bunu anlarsın. Hatta göbeğimin üstünden o sallanmayı titremeyi gördüm. Şu an 22+4 üm gün içinde gece ve akşam üstü saat 4-5 gibi hareketli. Genelde saat 16:00 civari çok hareketli sanırım uyku düzeni olmuştu. 4 gibi başlıyor, hatta sayıyorum bazen 8-10 kere hareket ediyor tekme vs.. yakında hissedersin. Ama dediğim gibi bir patlama gibi bir his oluyorsa o bebeğin. 😍
biraz hareket hissetmezsem eğer, elimle dokunuyorum hemen tepki veriyor :)