Rumeysahllc ynzl ahh evet böyle gaz gibi desem bir şey yok o değil diyorum böyle sanki baloncuk patlıyor
Rumeysahllc Papatyael47 yaaa o zaman çok normal benimkisi, normalde takmıyorum ama dün onun lezzetini alınca acaba o mu deyince taktım kafaya
Rumeysahllc Ysmnzel ahh kıyamam ya, doktor da öyle dedi bir hafta içinde hissedersin dedi perşembe günü ama dün öyle olunca garip oldum bugünde oldu sanki
Rumeysahllc Esraerdgn95 yaa sağlıcakla alın kucağınıza inşaAllah, çokca sevindim adınıza 😍 ay inşaAllah diyelim ya bakalım
Rumeysahllc Aylin_1721 sağlıcakla alın kucağınıza inşaAllah, o zaman ben kesin emin oldum ya bu benim bebişim bence ya
Rumeysahllc Plansizgebe böyle balon patlıyormuş gibi oldu ,bugünde oldu garip bir his nasipse ileride büyüdüğünde nasıl hissederim ne hissettirir bana tahmin dahi edemiyorumm😍😍
Plansizgebe Rumeysahllc hissetmişsin canım biraz daha büyüyünce tekmeleri hissedersin baya dışarıdan da görünür :)
Rumeysahllc Seyda-06 yaaa sağlıcakla olsun da , şuana kadar tadına varamadım hamileleğin başımı kaldıramadım ya, yok bulantı yok düşük tehlikesi ama şükür hepsi geçti, inşaAllah o günleri de sağlıcakla yaşarız 😍😍 ve evet ilk gebeliğim
Seyda-06 Rumeysahllc ilk gebeliğin olduğu için erken hissetmemen normal canım merak etme neler neler edecek o sana bi çıksın artık böğrüm delindi diyeceksin 🙂🤣
Esraerdgn95 @Rumeysahllc tüm anne adayları sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi canım teşekkür ediyorum🌸
Derosse Rumeysahllc Karın kaslarınla alakalı olabilir hissedememen benım araştırmalarım onu göstermişti, bazen bağarsak hareketleriyle de karıştırılabiliyor diye biliyorum. Bende 20. Haftadan sonra daha net hissetmeye başlamıştım oda küçük küçük olur olur merak etme 💋
Rumeysahllc Derosse evet bende biraz araştırdım karıştırılabiliyor deniliyor , inşaAllah sağlıcakla gelsin de daha net hissederim inşaAllah ya 🥹🥹🌸
Keug0 Benimde 20 hafta oldu ama bi kaç gündür sanki arada içimde bişey bazen oynuyor gibi oluyor ama emin değilim gazda olabilir diyorum herkes erken hissetmii bende hissetmek istiyorum ama bilmiyorum
Rumeysahllc Keug0 aynı ben shshshsj düne kadar takmıyordum ama dinden beri garip şekilde istiyorum ya
ElifDe Kızlar bende sol tarafımda sürekli bir his hissediyorum böyle elimi koyduğumda sanki bebek hareketleri gibi vurma gibi ama henüz erken gibime de geliyor 17.haftama yarın gireceğim henüz 🥹
minnakhanimmm Rumeysahllc bence öyle olmuştur hissedince daha önce hissetmediğini anlarsın çünkü 17 haftada ben ufaktan biseyler hissetmistim ama anlamamıştim.
R_busra49 Rumeysahllc ilk gebelikte 18den sonra hafif hafif hissediliyor ama benim ilk olmasına ragmen16 da başladım hissetmeye kelebek uçuyormuş gibi bı histi çok güzel bı duygu inşallah sende en kısa sürede tadacaksin bu duyguyu hamileliğin en güzel yanı diyolar bebişin hareketleri için