Ela2021 valla bence nasıl rahat ediyorsan öyle yap. Bana da doktorum 3. Günden sonra rutinine dönebilirsin sadece kendinç yorma dedi. Ama ben hep dinlenme halindeydim. Progestan kalçadan vuruluyor daha bugğne ladar eczacı eve geliyordu 3. Kattayım merdiven inmeye bile korkuyodum çünkü. Evin için volta atıyorum sıkıldıkça max hareketim bu. Tabi artık daha korkmadan hareket etmeye başladım ama yine de eğilme uzanma bişeyleri kaldırma gibi şeyler yapmıyorum